Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΤΙΒΟΥ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΣΩΣΤΑ .

3. ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ

Όταν τρέχετε χάνετε πολλά υγρά μέσω της εφίδρωσης και έτσι μπορείτε εύκολα να αφυδατωθείτε. Ακόμα και μ
ία μικρού βαθμού αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοσή σας στο τρέξιμο και επιπλέον να καθυστερήσει την ανάρρωσή σας.
Η ποσότητα των υγρών που πρέπει να πίνετε είναι κάτι που θα καθορίσετε εσείς. 
Μία απλή ένδειξη πως θα πρέπει να πίνετε περισσότερα υγρά είναι όταν έχετε σκούρα, συμπυκνωμένα ούρα, και όταν η ποσότητα ούρων σας είναι μικρή.
Ένας τρόπος για να το επιτύχετε είναι να ζυγιστείτε πριν και μετά το τρέξιμο. Η διαφορά στο βάρος σας ισούται με το βάρος των υγρών που χάσατε και έτσι θα πρέπει να τα αναπληρώσετε.
Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός πως ο οργανισμός μας δεν συγκρατεί όλη την ποσότητα υγρών που κατανάλωσε, θα πρέπει να πιείτε περίπου 1.5 φορές την ποσότητα των υγρών που χάσατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου