Κυριακή, 16 Σεπτεμβρίου 2012

Σωστή διατροφή

Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα καλό πρωϊνό!

Το πρωινό είναι το πρώτο βήμα για μια υγιεινή διατροφή, γιατί εξασφαλίζει καλή φυσική κατάσταση και πνευματική απόδοση.

 Το σωστό πρωινό πρέπει να είναι πλούσιο σε:
•    ασβέστιο που το προσφέρει το γάλα
•    σε υδατάνθρακες, ίνες και πολυακόρεστα λιπαρά, δηλαδή ότι προσφέρουν οι φέτες ψωμιού ολικής αλέσεως αλειμμένες με βούτυρο, το μέλι και τα δημητριακά
•    βιταμίνες, οι οποίες περιέχονται στα φρούτα και τους χυμούς, αλλά και
•    πρωτεϊνες που περιέχονται στα αυγά.

Όταν παραλείπουμε το πρωινό, ή το περιορίζουμε σε έναν καφέ ή ένα φρουτοχυμό, ο οργανισμός μας ξεκινάει με «αφόρτιστες μπαταρίες», με αποτέλεσμα γρήγορα να κουραζόμαστε και να χάνουμε την απόδοσή μας.
Παράλληλα, για να καλύψουμε το αίσθημα της πείνας μέσα στην ημέρα, καταφεύγουμε σε τρόφιμα ανθυγιεινά, που παχαίνουν και αυξάνουν τη χοληστερόλη.

Γι’ αυτό, μην παραλείπετε να παίρνετε καθημερινά ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό και πείτε «καλημέρα υγεία»!
Εξάλλου, οι καύσεις του οργανισμού το πρωί είναι αυξημένες, επομένως το πρωινό δε μετατρέπεται σε πρόσθετο βάρος.
 Να θυμάστε ότι το πρωινό στους ενήλικες πρέπει να καλύπτει το 1/3 των αναγκών τους σε θερμίδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου