Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΤΙΒΟΥ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΣΩΣΤΑ .


Οι μικρές αλλαγές στο στυλ σας μπορούν συχνά να βελτιώσουν την απόδοσή σας στο τρέξιμο. Σας προτείνουμε  εύκολους τρόπους για να διορθώσετε κάποια κοινά λάθη που μπορεί να σας καθυστερούν, να σας προκαλούν κόπωση, η ακόμα και να λειτουργούν αρνητικά στην προπόνησή σας.

1. Δεν μπορώ να κρατήσω το ρυθμό μου σταθερό
Αν καταλάβετε πως δεν μπορείτε να διατηρήσετε το ρυθμό σας σταθερό στο τρέξιμο μετά από πέντε ή δέκα λεπτά, ενδεχομένως αυτό να οφείλεται στο ότι δεν αφιερώσατε αρκετό χρόνο στην προθέρμανση.
Το σώμα σας πρέπει να προσαρμοστεί στην απότομη μετάβαση από την ακινησία στο τρέξιμο , είτε τρέχετε το πρωί αφού έχετε μείνει επί οκτώ ώρες ξαπλωμένοι, είτε μετά από την δουλειά, όπου συνήθως παραμένετε καθιστοί για το μεγαλύτερο μέρος της μέρας.
Θα ήταν λοιπόν καλή ιδέα να κάνετε μία προθέρμανση πριν το τρέξιμο κάνοντας μερικές διατάσεις. Είναι επίσης καλό να αρχίσετε το τρέξιμο σε ρυθμό τζόκινγκ, και να αυξήσετε σταδιακά μετά από πέντε με δέκα λεπτά.

2. Η προπόνηση μου δεν εξελισσεται ικανοποιητικά.
Εάν καταβάλετε μεγάλη προσπάθεια και δεν βλέπετε αποτελέσματα, μπορεί να οφείλεται στο
ότι το πρόγραμμά σας δεν είναι το κατάλληλο.
Ένα καλό πρόγραμμα προπόνησης πρέπει να αποτελείται από διαφορετικές φάσεις έτσι ώστε να «χτίσετε» το τρέξιμό σας και να βελτιώσετε την απόδοσή σας βήμα-βήμα. Επιπλέον, έτσι θα μπορέσετε να βάλετε ένα πιο απαιτητικό, αλλά συγχρόνως ρεαλιστικό στόχο.
Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε κίνητρο να συνεχίσετε όταν δεν επιτυγχάνετε πρόοδο με τους ρυθμούς που επιθυμείτε.
 
περισσότερα σε επόμενη ανάρτηση ..........

1 σχόλιο: