Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

Η ΒΑΡΙΑ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ. ΜΥΘΟΣ Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ.


Φορώντας επιπρόσθετα ρούχα (π.χ. αντιανεμικό) μπορεί να βοηθήσει στο να σας κρατήσει ζεστούς τον χειμώνα, αλλά ο αντίκτυπος στην απώλεια βάρους είναι ελάχιστος. Το επιπλέον βάρος το οποίο χάνεται μέσω της αποβολής του ιδρώτα προέρχεται από τις απώλειες  νερού του σώματος και όχι από την καύση λίπους, όπως πολλοί πιστεύουν. Με τον παραπάνω τρόπο το μόνο που καταφέρνετε είναι να κλονίζεται το θερμορυθμιστικό σύστημα του οργανισμού, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα την έντονη εφίδρωση. Το βάρος το οποίο χάνεται μέσω της παρούσας μεθόδου θα το ξαναποκτήσετε αμέσως μετά το τέλος της άσκησης. Αυτό θα συμβεί με την καταναλώσει μεγάλων ποσοτήτων υγρών τις οποίες ο οργανισμός έχει ανάγκη για την συνέχιση της ομαλής λειτουργίας του.

Επίσης, προκαλώντας την υπερθέρμανση τους σώματος σας κατά την διάρκεια της άσκησης λόγο του επιπροσθέτου ρουχισμού, επιταχύνετε την κόπωση, έτσι η προπόνηση σας θα είναι πιθανότατα μικρότερης διάρκειας και λιγότερο αποτελεσματική.

Η ενδυμασία προπόνησης πρέπει να είναι άνετη ώστε να αφήνει το σώμα να αναπνέει και εσάς να κινείστε χωρίς δυσκολία. Φορώντας πάρα πολλά ρούχα, οι προπονήσεις σας μπορεί να γίνουν άβολες και λιγότερο παραγωγικές.

Μειονεκτήματα
Φορώντας περισσότερα ρούχα  από το αναγκαίο προκαλεί  την παράγωγη περισσότερου ιδρώτα από το σώμα. Αν και μπορεί να αισθανθείτε ότι καίτε περισσότερες θερμίδες όταν ιδρώνετε περισσότερο, όμως η ποσότητα του ιδρώτα που παράγεται έχει μικρή επίπτωση στον αριθμό των θερμίδων που καίτε. Στην πραγματικότητα, εάν ζείτε σε ένα ζεστό κλίμα φορώντας ζεστά ρούχα όταν γυμνάζεστε μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στις προσπάθειες απώλειας βάρους.

Εκτιμήσεις
Τρέχοντας, φορώντας βαριά παπούτσια, μπότες, μπορεί να αυξήσει ελαφρώς τον αριθμό των θερμίδων που καίτε λόγω του προστιθέμενου βάρους. Η μεταφορά μεγάλου βάρος από την άλλη πλευρά, μπορεί να σας επιβραδύνει και καθιστά δύσκολο την διατήρηση του ρυθμού σας. Αποφύγετε να τρέχετε με βάρη στους αστράγαλους  ή στους μηρούς σας, καθώς μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμό ή ζημιά στις αρθρώσεις όταν συμμετέχετε σε δραστηριότητα με μεγάλη ένταση.

Κίνδυνοι
Φορώντας παραπανήσια ρούχα, ενώ τρέχετε σε εξωτερικούς χώρους το καλοκαίρι μπορεί να είναι επικίνδυνο. Η άσκηση και η θερμότητα παράγουν τον ιδρώτα. Ο ιδρώτας ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος . Τα βαριά ρούχα μπορούν να παγιδεύσουν  τον ιδρώτα μέσα, αλλά  εμποδίζουν την διατήρηση της θερμοκρασίας σώματος στα φυσιολογικά για τα δεδομένα πλαίσια . Η θερμική εξάντληση είναι μια πάθηση που εμφανίζεται όταν το σώμα υπερθερμαίνεται. Η θερμική εξάντληση προκαλεί συμπτώματα όπως κόπωση, ζάλη, μυϊκές κράμπες, πονοκέφαλος και ναυτία. Όταν δεν αντιμετωπιστεί με την κατάλληλη θεραπεία, η θερμική εξάντληση μπορεί να οδηγήσει σε απειλητική για τη ζωή κατάσταση γνωστή ως θερμοπληξία.

Συμβουλές
Να φοράτε ελαφριά ρούχα όταν τρέχει ώστε να επιτρέπετε στο δέρμα και στους πόρους να αναπνέουν. Φορώντας στενά  ή βαριά ρούχα μπορεί να αποτρέψει την αποβολή του ιδρώτα από το σώμα. Τα σκούρα χρώματα παγιδεύουν το φως του ήλιου και το μετατρέπουν σε θερμότητα, έτσι πρέπει να φοράτε σκουρόχρωμα ρούχα το χειμώνα ώστε να παραμείνετε ζεστοί. Από την άλλη, τα ανοιχτόχρωμα ρούχα αντανακλούν το φως του ήλιου, έτσι, θα πρέπει να φοράτε  ανοιχτόχρωμα ρούχα την άνοιξη και το καλοκαίρι, ώστε να μην αυξηθεί η θερμοκρασία του σώματος πέρα από τα φυσιολογικά επίπεδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου